.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ياد شهداء اساسي ترين پيام فتح خرمشهر است
شمال نيوز-مقیمی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به تحلیل مذاکرات 3خرداد در بغداد اشاره كرد.
ياد شهداء اساسي ترين پيام فتح خرمشهر است

 

به گزارش خبرنگار شمال نيوز-سردار جانباز مقیمی، آزادسازی خرمشهر را یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران دانست و بیان داشت فراموش نكردن ياد و نام شهداء از اساسي‌ترين پيام‌هاي فتح خرمشهر است.

احمدعلی مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور آمانو در تهران و مذاکرات بین آزانس بین المللی انرژی اتمی و ایران بیان داشت: ابراز خرسندی طرفین بعد از مذاکرات دیروز، نشان می دهد که فضای مذاکرات بغداد خوب و مثبت خواهد بود.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی  در ادامه بیان داشت: در این مذاکرات ایران و گروه 5+1 سعی دارند تا مدل مشترکی برای مذاکرات آینده طراحی کنند، مدلی که مراحل اولیه آن در مذاکرات سال گذشته استانبول طراحی شده بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مذاکرات فردا را مهم توصیف و بیان کرد : باید طرفین در چهارچوب اعتماد متقابل گام بردارند، همانطور که غربی ها انتظار دارند، ایران اعتمادسازی کند و آنها هم باید به انتظارات ایران ، از جمله لغو تحریم های اقتصادی، بانکی، کشتیرانی و .... پاسخ دهند.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اعلام هشدار به غربیها مبنی بر احترام به طرف مقابل، هشدار داد اگر غربیها بخواهند رویه گذشته را در پیش گیرند و مذاکرات یکطرفه داشته باشند، طبیعتا مذاکرات به بن بست خواهد رسید و بیشترین ضرر متوجه خود غربیها خواهد بود.

مقیمی ادامه داد: هم اروپا و هم شخص اوباما نیازمند موفقیت آمیز بودن مذاکرات بغداد هستند. چرا که اروپا با بحران شدید اقتصادی روبروست و هرگونه افزایش بهای نقت به ضرر آنها خواهد بود و همچنین اوباما نیز انتخابات ریاست جمهوری را در پیش دارد و همه می دانند که ایران در انتخابات امریکا تاثیرگذار بوده و هم از اینروست که اوباما خواهان مثبت بون مذاکرات بغداد است.

وی با اشاره به تلاش های رژیم صهیونیستی و اعراب برای به شکست کشیدن مذاکرات افزود: رژیم صهیونیستی بدنبال ایجاد تنش در منطقه است تا افکار جهانی را از اقدامات خود دور کند.

 

احمدعلی مقیمی با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی از جانب مقام معظم رهبری را بسیار هوشمندانه و مدبرانه توصیف کرد و گفت: هدف مشترک همه مسئولان و مردم بايد حمايت از توليد ملي و رونق اقتصادي با تکيه بر کار و سرمايه ايراني باشد و بايد توجه داشت مباحث سياسي ما را از توجه به رونق اقتصاد ملي غافل نکند.

مقیمی در پایان ضمن تشکر از حضور دانشجویان ابراز امیدواری کرد در مجلس نهم بتوانیم گامهای مؤثری در جهت حمایت از تولید ملی و برطرف کردن مشکلات اساسی کشور از جمله مسئله اشتغال جوانان برداریم


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.